Jakie działania można zlecić agencji marketingowej?

24 listopada 2019

Chcesz skorzystać z oferty agencji social media Kraków? Koniecznie zajrzyj na k-myk.pl

Działania marketingowe powinny stanowić ważny element kreowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa bez względu na to czy jesteśmy wytwórcą, usługodawcą czy właścicielem sklepu. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa stać na stworzenie i opłacanie swoich działów ds. reklamy, natomiast mniejsze firmy, które sporadycznie prowadzą akcje promocyjne, przeważnie korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji marketingowych.

Agencja marketingowa zapewnia wszechstronne usługi

Agencja marketingowa to grupa kreatywnych osób z ogromnym doświadczeniem, mających wiele kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Poprzez zatrudnianie zawodowców znakomicie orientujących się zarówno w obszarze tradycyjnych mediów, kampanii marketingowych w sieci (prowadzenie kont social media, klipy i animacje viralowe), jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja marketingowa zapewnia klientom kompleksową obsługę. Młode marki mogą zlecić opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i wzorami akcydensów (papier firmowy, wizytówki czy koperty), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, że zostanie ono odpowiednio zastosowane w trakcie projektowania materiałów reklamowych – kalendarzy, stoisk targowych, billboardów lub folderów. Agencja marketingowa napisze też przyciągające, unikatowe teksty na stronę internetową firmy, a także zaplanuje strategię interakcji z odbiorcami poprzez popularne media społecznościowe, jak np. Instagram, Twitter i Facebook.

Kiedy warto zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?

Usługi świadczone przez agencje marketingowe adresowane są przede wszystkim do podmiotów, które nie mają własnego działu promocji. Jednak nie oznacza to, iż to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji częstokroć polega na wsparciu funkcjonującego już w firmie działu ds. reklamy i marketingu. Na przykład, jeśli nie ma on wprawy w przygotowaniu konferencji, spotkań z klientami bądź targów wymagających na ogół drobiazgowego planowania, te obowiązki może przejąć agencja reklamowa. Może ona też posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie zgranej oraz kompetentnej grupy pracowników – wystarczy zlecić jej przygotowanie planu kursów czy też organizację imprezy integracyjnej. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji marketingowych, należy jednak decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do jak największego zespołu wykwalifikowanych ekspertów. Pozwala to na zlecenie wszystkich czynności reklamowych jednej agencjii dzięki temu większą kontrolę nad wizerunkiem marki i integralnością kampanii.

Nasze dane adresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]