Google doradza, jak zatrudnić firmę SEO

3 lutego 2023

Zajrzyj w to miejsce po więcej informacji o tym, jak wybrać firmę SEO.

Jeśli masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, niewątpliwie po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, by pojawiała się ona pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. Jasne jest wszak, że w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, ponieważ to właśnie stąd spora grupa klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak zatem zatrudnić rzetelną firmę SEO? Rekomendujemy kierować się wskazówkami ekspertów, a najlepiej samego Google.

Jak wybrać rzetelną firmę SEO? Google opublikowało o tym instruktaż

Nie można negować, że cała branża usług SEO, innymi słowy działań, których celem jest optymalizacja stron www pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i nieprzerwanie rozwija się praktycznie wyłącznie za dzięki Google. Mimo pojawienia się licznych alternatyw, jak m.in. Yandex, Bing czy Rambler, nadal liczą się pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto stara się być widocznym w internecie, powinien spróbować powalczyć o swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku sektorów, gdzie występuje silna konkurencja, zazwyczaj jest to niełatwe bez doradztwa specjalistów z agencji SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których pojęcie SEO jest czymś nowym, i udostępniło krótki kurs, jak rozpoznać dobrą firmę SEO.

Cechy dobrej agencji SEO zdaniem Google

Pracownica Google z przeszło 10-letnim stażem klarownie naświetla, jak rozpoznać dobrą firmę SEO, wymieniając wśród podstawowych cech między innymi:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od drobiazgowego audytu strony,
  • zdolność oceny budżetu oraz czasu koniecznego do zakończenia planowanych wdrożenia,
  • udzielenie witrynie opieki technicznej i prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • stała kontrola kondycji strony i regularną analizę jej statystyk,
  • zapewnienie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wyszukiwarce na pojedyncze frazy.

Pracownica firmy Google akcentuje także, że rzetelna agencja SEO w żadnym razie nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procedurą długotrwałym, niejednokrotnie dającą wymierne rezultaty najczęściej po paru miesiącach działań.