Czy warto dodać panoramę sferyczną do profilu firmy na Facebooku?
4 października 2020
Zdjęcia 360 stopni to niezmiernie atrakcyjna i stosunkowo nowa forma przedstawiania pomieszczeń firm i lokali usługowych. Z reguły widzimy je wędrując po wizytówkach Google Moja Firma oraz Google Street View, ale też napotykamy je na najczęściej używanym portalu społecznościowym – na Facebooku. Pozwala on na dodanie na tablicy firmy takiego panoramicznego zdjęcia. Jak więc możesz użyć panoramy sferyczne do promowania Twojej marki? Odpowiedzi prezentujemy poniżej.
Jak działają sferyczne zdjęcia panoramiczne?
Zdjęcia 360 stopni to panorama sferyczna, na które można patrzeć pod rozmaitymi kątami. Dowolne obracanie fotografii wywołuje doznanie realnej obecności w danym miejscu. Zdjęcia 360 stopni na Facebooku umożliwiają odwiedzenie budynku, nieruchomości lub lokalu poprzez wybór kierunku, w którym spoglądamy. Zdjęcia tego typu przygotowuje się przy pomocy specjalnej aplikacji i aparatów. Dla użytkowników jedyną różnicą w porównaniu do zwykłych zdjęć cyfrowych jest sposobność kliknięcia na takie zdjęcie kursorem, a następnie obrócenia go w wybranym kierunku.
Zdjęcia 360 stopni – wyróżnij swój biznes
Panoramy sferyczne na Facebooka to znakomity sposób na popularyzację Twojej firmy bądź biznesu. Panoramy 360 stopni dają spore możliwości zaprezentowania wnętrza hostelu, biura albo lokalu gastronomicznego. Taka forma fotografii jest znacznie bardziej fascynująca i pozwala wnikliwie zapoznać się z konkretnym punktem. Umieszczenie zdjęć 360 stopni na Facebooku wpłynie korzystnie na nasz wizerunek naszego biznesu przez klienta i podniesie jego ufność do świadczonych przez nas usług, co zaowocuje o wiele większym prawdopodobieństwem, iż je zamówi.
Zdjęcia 360 stopni warto udostępnić na Facebooku głównie gdy prowadzimy działalność, która bazuje na odpowiednio wyposażonych pomieszczeniach (jak przykładowo hotel czy sale konferencyjne), ale także jeśli pragniemy nakłonić zainteresowane osoby, by odpowiedzieli na nasze ogłoszenie rekrutacyjne czy też po prostu przybliżyć naszym klientom miejsce, w którym funkcjonujemy.
Do opracowania panoram 360 stopni zatrudnij profesjonalistę!
Wykonanie panoramy sferycznej, chociaż teoretycznie jest możliwe do zrealizowania na własną rękę, jednakże do celów reklamowych wskazane jest wybrać profesjonalnego fotografa, który zajmuje się zawodowo tematyką interaktywnych zdjęć. Czemu to najlepsze rozwiązanie? Zlecenie tego zadania doświadczonemu fotografowi daje gwarancję wykonania najlepszej jakości zdjęć, które ponadto będą bardziej interesujące dla widza. Sama usługa nie jest też droga czy trudno dostępna. Fotografów rekomendowanych przez Google do opracowania zdjęć 360 stopni wyszukamy na stronie Google Moja firma — Street View. W katalogu tym wymienieni są tylko Ci profesjonaliści, którzy sprostali wysokim wymaganiom jakościowym Google i zamieścili wyznaczoną liczbę poprawnych panoram 360 stopni.
Nasze dane adresowe:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google
Mob.: +48 510 750 291
E-mail:
[email protected]