Brak klientów? Sprawdź, co zyskasz dzięki optymalizacji stron
26 października 2020
Optymalizacja strony pod Google - usługa dostosowana do waszych potrzeb
Zapłaciłeś fortunę za firmową witrynę www, jednak ta nie zachęca kolejnych kontrahentów? Jest świetnie zaprojektowana oraz posiada najnowsze technologie, jednak pieniędzy w ogóle nie jest więcej? Licznik odwiedzin nie rusza się pomimo intensywnych działań? Najpewniej powód tkwi w niskiej zauważalności w internecie. Klienci zwykle korzystają z wyszukiwarek – każdy przedsiębiorca powinien zatem zatroszczyć się o to, żeby witrynę jego firmy użytkownicy znaleźli bez żadnych problemów. Jak to zrobić? Należy skoncentrować się na stronie, modyfikując ją zgodnie z zaleceniami Google.
Zasady optymalizacji stron
Optymalizacja strony to wszystkie modyfikacje opierające się na dopasowaniu strony do wytycznych Google. Są to tak modyfikacje kodu serwisu, jak i zapełnienie jej właściwym contentem. Jest to szczególnie istotne ze względu na fakt, że roboty wyszukiwarek oceniają witryny według odgórnie określonych wytycznych – znaczenie ma na przykład semantyczne wykorzystanie tagów w kodzie oraz nasycenie fraz kluczowych.
Optymalizacja stron – komu powierzyć?
Optymalizacja stron to działanie potrzebujące dużej wiedzy o stale zmieniających się algorytmach Google – dlatego również kiepskim pomysłem okaże się samodzielne modyfikowanie kodu korzystając z ogólnodostępnych poradników. Zdecydowanie słuszniej postąpimy powierzając to wyspecjalizowanej agencji SEO oraz rozpatrując to w charakterze inwestycji – obroty osiągane przez nasze przedsiębiorstwo mogą zwiększyć się nawet po kilku tygodniach od wykonania optymalizacji.
Nasze dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]