Usługi agencji SEO – realne zyski dla Twojej firmy

20 listopada 2020

Nie czekaj! Wybierz świetną ofertę Kampani SEO w dobrej cenie.

Firmy oraz administratorzy portali internetowych, którzy pragną, żeby pojawiać się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania, mogą to uzyskać na minimum kilka sposobów. Pierwszy – nie zalecany – to podjęcie starań . Nie mając kwalifikacji w zakresie SEO i nie monitorując codziennie doniesień o zmianach w algorytmie Google, trudno działać poprawnie i – kluczowe – skutecznie. Kolejne podejście to zatrudnienie na etat wprawnego SEOwca, lecz nie każde przedsiębiorstwo może sobie na to pozwolić powodu ograniczeń budżetu. Trzeci sposób to podjęcie współpracy z agencją SEO. Wydatki przeznaczone na zadania agencji SEO można dostosować do możliwości finansowych zleceniodawcy. Plusem kooperacji z agencją SEO jest to, że oprócz specjalistów od SEO w pracują tam dodatkowo eksperci od projektowania graficznego, copywritingu, kampanii Google Ads i programowania służący rzeczową pomocą w tych sferach.

Cechy rzetelnej agencji SEO

Polskich agencji SEO jest bez liku. Na co zwrócić uwagę w toku wyboru firmy, która zwiększy naszą widoczność w SERP? Warto wybrać agencję, która istnieje na rynku od dłuższego czasu. Liczba agencji SEO, a również tych kreatywnych czy marketingowych, z miesiąca na miesiąc się zwiększa, co nie zawsze niesie za sobą należytą jakość usług. Wybierając firmę, która istnieje od około dekady, można mieć zaufanie, iż dysponuje ona sporym doświadczeniem i może bez przeszkód zaprezentować ciekawe portfolio swoich dotychczasowych prac. Agencje SEO częstokroć na swoich stronach posiadają zakładkę „Case study”. Przed zatwierdzeniem umowy powinno się przeczytać studia takich przypadków, żeby samemu wstępnie zobaczyć, jakich efektów można oczekiwać po danej agencji, a także to z jakimi przeszkodami się mierzyła i dla jakich branż pracowała. Dobra agencja SEO to taka, która pracuje transparentnie: informuje o planach prac na nadchodzące miesiące, jak również dostarcza sprawozdanie z ukończonych działań i ich rezultaty.

Następna nie do przecenienia kwestia to personalizacja oferty i dopasowanie strategii działań do profilu działalności, którą prowadzi klient agencji. Jeśli agencja SEO na propozycję współpracy odpowiada w kilka minut, a oferta sprawia wrażenie sztampowego szablonu, należy traktować to jak sygnał alarmowy. Po otrzymaniu zapytania przedstawiciel doświadczonej agencji SEO winien skontaktować się z zainteresowanym klientem, żeby poprosić o dodatkowe dane o firmie, nieodzowne do utworzenia dla niej kompleksowej oferty. To dane, których nie da się znaleźć samodzielnie online, jak np. informacja o prowadzonych dotąd pracach SEO oraz o kluczowych dla klienta usługach bądź artykułach, które chce wypromować.

Co o firmie SEO świadczy model rozliczenia jaki proponuje?

Z nieufnością powinno się podejść do agencji SEO, które sugerują współpracę z zapłatą za wypracowany wynik. W takim modelu rozliczenie odbywa się dopiero wtedy, gdy słowa kluczowe osiągną wskazane w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (przykładowo wejdą do Top10 lub do Top5). To wciąż stosunkowo popularny sposób rozliczeń, jednak niesie ze sobą znaczne ryzyko – można wszak osiągnąć natychmiastowe rezultaty przy pomocy łamania zasad ustalonych przez Google. Codziennie modyfikowany algorytm dodatkowo nie ułatwia spełnienia obietnic składnych zleceniodawcy, więc solidna agencja SEO nigdy nie gwarantuje zdobycia konkretnych pozycji. Co do ceny za współpracę z agencją SEO, to z rzadka bywa ona stała – często w pierwszych tygodniach po podpisaniu kontraktu niezbędne są większe nakłady finansowe, aby wykonać dogłębny audyt SEO, a później wdrożyć wszystkie przedstawione w nim sugestie. W kolejnych miesiącach współpracy, gdy strona klienta zostanie już zoptymalizowana, wydatki na działania są znacznie mniejsze.

Nasze dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]